حمل هوایی بار

حمل هوایی بار

حمل هوایی بار یکی از امن ترین و سریع ترین راه های ترخیص کالا و واردات کالا می باشد. حمل هوایی بار، راهی امن و سریع اما پرهزینه است؛ به همین دلیل بیشتر در مورد کالاهای حساس یا گران قیمت به کار گرفته می شود.

به عنوان مثال برای واردات یا صادرات طلا و مواد دارویی که هم قیمت بالایی دارند و هم حساس هستند از حمل بار هوایی استفاده می شود؛ همچنین گاهی نیز نیاز هست که یک محموله خیلی سریع به مقصد برسد که در چنین مواقعی حمل هوایی بار بهترین گزینه پیش رو به حساب می رود اما معمولاً برای حمل کالاهایی که از قیمت چندانی برخوردار نیستند یا لازم نیست که سریعاً به بقصد برسند از خطوط حمل و نقل زمینی یا دریایی استفاده می شود چون از نظر اقتصادی به صرفه تر هستند.

جهت حمل هوایی بار و ترخیص کالا با ما تماس بگیرید.

حمل هوایی بار

حمل هوایی بار

پس طبق آنچه گفته شد حمل هوایی بار ، بهترین گزینه از نظر زمانی و ایمنی است و شاید تنها عیب وارد بر این روش، هزینه بالای آن است که البته این مشکل نیز کمی قابل تعدیل هست.

در واقع با توجه به روش های مختلف حمل و بسته بندی کالا، هزینه حمل هوایی بار نیز متفاوت است؛ بنابراین شما به عنوان یک تاجر اگر مایلید که از سیستم حمل و نقل هوایی استفاده کنید می توانید از گمرک مورد نظر بخواهید که کم هزینه ترین روش حمل و بسته بندی کالا را به شما پیشنهاد دهد و سپس با توجه به شرایط خود، میزان بودجه ای که برای حمل کالا در نظر گرفته اید و نوع کالایی که خریده اید؛ مناسب ترین و بهترین روش ممکن را انتخاب کنید.

حمل هوایی بار، چطور و چگونه؟

اما علاوه بر آشنایی با هزینه روش های مختلف بسته بندی و حمل کالا باید بر قوانین مربوط به حمل و حمل هوایی بار نیز تسلط کامل داشته باشید زیرا حمل هوایی بار ، مستلزم رعایت مقرارت خاص و معینی است که حتی این قوانین بسته به نوع کالای مورد نظر نیز با هم فرق می کنند؛ به عنوان مثال نگه داری بعضی از کالاها به شرایط دمایی خاصی نیاز دارد که هنگام ارسال این نوع محصولات باید قوانین خاص آن ها را رعایت کرد.

از این رو شاید بد نباشد که پروسه حمل هوایی بار را به شرکت های بازرگانی معتبر، امین، با تجربه و حرفه ای بسپارید زیرا در صورت عدم رعایت عمدی یا سهوی مقررات مذکور حتی ممکن است که محموله شما مصادره شود و نتوانید کالا را به موقع ترخیص کنید.

همانطور که می دانید طولانی شدن پروسه ترخیص کالا می تواند تبعات مختلفی در پی داشته باشد. به عنوان مثال اگر روند حمل هوایی بار از گمرک بیش از حد معمول طول بکشد مجبور خواهید شد هزینه بیشتری به گمرک پرداخت کنید و این یعنی اینکه قیمت تمام شده کالا برای شما افزایش می یابد.

حالا اگر بخواهید برای کاهش میزان خسارت، کالا را با قیمت بیشتری بفروشید؛ کالای موردنظر توان رقابت با سایر کالاهای مشابه در بازار را نخواهد داشت و این خود به معنای از دست دادن بازار فروش است. بنابراین پیشنهاد می دهیم که با سپردن فرآیند حمل هوایی بار به ترخیص کاران معتبر، خود را از دست تبعات آتی خلاص کنید.

تمامي خدمات اكپرس (حمل بار هوایی) اعم ازكالاهای تحريمی ،پزشكی ،خوراكي،وغيره…پذيرفته ميشود

خدمات حمل هوایی بار (درب به درب) دريافت ، حمل و تحويل از تماميه نقاط تهران به تماميه نقاط كشور و دنیا

cargo servicesCargo Services

حمل هوایی باز از فرودگاه امام

حالا که با مزایا و معایب حمل هوایی بار آشنا شدیم اجازه دهید که کمی هم در مورد بزرگترین مرز هوایی کشور یعنی گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) صحبت کنیم.

در اردیبهشت سال ۱۳۸۴، فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به عنوان یکی از ده فرودگاه بزرگ دنیا راه اندازی شد. مدت کمی بعد از افتتاح فرودگاه امام خمینی، گمرک جمهوری اسلامی ایران به رغم تمام مشکلات اداری و اجرایی موفق شد که در این فرودگاه مستقر شود تا در زمینه حمل و حمل هوایی بار خدمات رسانی کند.

حالا بعد از گذشت بیش از یک دهه، گمرک فرودگاه امام خمینی توانسته عنوان سرشناس ترین گمرک کشور در عرصه حمل هوایی بار را به خود اختصاص دهد. همچنین گمرک فرودگاه امام خمینی (ره)، یکی از پرددترین گمرکات کشور است و از نظر ترافیک واردات و صادرات در بین گمرکات کشور جایگاه دوم و در بین گمرکذهای تهران رتبه اول را دارد.

اکثر تجار ایرانی برای واردات کالاهای کم حجم و سبک، گمرک هوایی فرودگاه امام خمینی را انتخاب می کنند.

در حال حاضر گمرک هوایی امام خمینی (ره) متشکل از شش حوزه مختلف است که حوزه های یک تا پنج این گمرک به ترتیب در حوزه های تجاری، تجاری، امانات پستی، امور مسافری و مهرآباد فعالیت می کنند و حوزه شش این گمرک مختص به ترخیص تخصصی نفت است.

در گمرک امام خمینی، صادرات و واردات کالا هم به صورت قطعی و هم به صورت موقت انجام می گیرد. بنابراین برای حمل هوایی بارهایی که چه برای همیشه وارد یا صادر می کنید و چه کالاهایی که قرار است پس از مدتی به کشور مبدا برگردند می توانید از طریق گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) استفاده کنید.

جهت اطلاع از تعرفه، چگونگی و ارائه راهکار حمل هوایی بار با ما تماس بگیرید.

2 پاسخ

تعقیب

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *